NAP

:

ÓRA

:

PERC

:

MP

Micheliszt egy galamb ütötte el a győzelemtől!

2012. március 11. 17:58 | +115 hozzászólás  szerző: Juni György


 Micheliszt egy galamb ütötte el a győzelemtől!

Ezt most, hogyan írjam le, hogy elhiggyétek, nem vagyok részeg! Szerencsére láthattátok, így nem néztek hülyének! Nem T-Rexet, nem egy vadkant ütött el, hanem egy közönséges házigalambot. Nem tudunk sírni, bocsánat, csak röhögni. Wéber is szenzációsat ment a sor végéről, a 11. lett, de ebből semmit nem láttunk, nem sokat mutatták, pedig nem lehetett akármi.

Nem térek magamhoz. Ahogy úgy 220 körül rombol a mezőny, Michelisz elöl, mögötte Coronel lihegett, majd a Chevyk, az volt látható a kistotál képen, hogy az aszfaltcsíkon galambok csipegetnek nyugodtan, nem törődve a közelgő mezőnnyel. Mondjátok meg őszintén, mit csipeget egy galamb (latinul: columba livia domestica) a versenypályán? Milyen fogyaszthatót talál, ez az agyatlan madár Monzában a versenypályán? Mit eszik ez? Gumihordalékot? Vagy azbeszt szendót? Vagy lepattanó karbon elemekre pályázik? Vagy ide szólt a jegye? Mit csinált ez a büdös kis élőlény ott, ahol mi vezetjük a futamot?

2012. Monza - Versenyek/Galéria

Mondom tovább! Galamb ott totyorog, puposkodik, mi ugye jövünk, többiek is ugye jönnek, nem lassan, hiszen autóverseny. Azt mondja a galamb, na, repüljünk!

Felröppen, elemelkedik a madár, jobbra néz, majd a saját seggén, bocsánat, kloákáján robbant ki a feje, Michelisz ugyanis elütötte, a galamb meg átnézett a saját testén. És most figyelj! Futómű, lengéscsillapító azonnal elállítódik, Norbi vészjelzést ad le: "Gáz van, elment a futómű"! Bári Gergő, Norbi mérnöke meg sem meri mondani mi történt, ugyse hiszi el Norbi, áhh, csak egy galamb. "Nincs baj, nyomjad, láttuk!"

Dehogy nincs baj, Norbi lelassult és az élről a nyolcadik helyre küzdi magát a széteső technikával, és nem hiszitek el, de hatalmas energia kellett, hogy be tudja hozni a galambverte BMW-t. Hát, nem találunk szavakat. Indítványozom, hogy a házigalambot, de már akár egy kövérebb hullámos papagájt is minősítsék NATO kompatibilis támadó fegyverré! És akkor még ott van a teljes budapesti állatkert!

Itt az ideje lassan felfogni mi történt. Elúszott egy óriási esély a győzelemre, egy gyönyörű futamon. Wéber hátulról mészárolta a mezőnyt, és mínusz egy galamb. Viszont alább egy videó, ami mindent elmond! Szép volt fiúk! Nincs ilyen! Vagy mégis?

 


WTCC 2012

További híreink:

2014. november 16. 06:20. Nem kell repülő, haza repülünk magunktól! tovább »
2014. november 14. 09:44. Negyedik idővel a negyedik helyért tovább »
2014. november 14. 06:29. Pizza a’la féktárcsa! tovább »
2014. november 14. 03:31. Lendületben vagyunk! tovább »
2014. november 13. 06:44. 2014 Makaó - Galéria tovább »
2014. november 11. 08:53. Cél: az összetett negyedik hely tovább »

Hozzászólások

oxy | 2012. március 15. 14:32

Régebbi interjú a fiukkal a versenyzésről, a szimulátorozásról.
Akit érdekel nézze meg, és ha netán kedved van, nézzen be hozzánk szívesen látunk téged is!
Ők is így kezdték!!!


Neuro | 2012. március 14. 11:51

Én nagyon büszke voltam Norbira, mert végre azt mutatta a második futamon, amit tavaly többször is vártam volna tőle és valahogy nem nagyon láttam. Nevezetesen az agresszív védekezést, hogy nem fosott be a Chevyktől, nem hagyta nyitva a kaput, mint a pl. tapasztalt Tarquini, meg szokszor sokan mások, hanem amíg az autó bírta, addig foggal-körömmel védte azt a jó kis első helyet. Nagy kár a madár miatt, az meg külön pech, hogy vele egyidőben még a hátsó gátló is eltört...
Hihetetlen peches ez a csapat, pedig megérdemelnék végre, hogy jobb helyeken, jobban szerepeljenek. A pilóta és a csapat rendben van, csak az a rohadt technika... az alant fikázók is elgondolkodhatnának azon, hogy miért rúgnak még verbálisan is beléjük, ahelyett, hogy legalább lélekben velük lennének és szurkolnának értük legközelebb is! Hajrá Norbi és Gábor, hajrá Zengő Motorsport!!!

Bogyi007 | 2012. március 14. 00:21

dávid az az egy nap pontosan azért volt mert ma értek a kocsival haza és csak ekkor tudták átvizsgálni előtte nem volt rá lehetőség.



dávid | 2012. március 13. 22:40

Szép,egy napnak kell eltelni, hogy kiderüljön a lassulás oka!/2012 ,egy WTTC autórol beszélünk,több ezer adat a jobb első ülés helyén lévő elektronikai központban,telemetria,ugye ami pillanatok alatt lehivható, elemezhető/ Ez a galamb sztorit terjeszteni nagy hülyeség volt, bár ki is kezdte! Nem tudom ki a sajtós,/biztos van ilyen is/ vagy aki felelős ezekért a rémhirekért, vagy valaki cenzurázza a nyilatkozatokat, de ide uj embert kellene felvenni!

Geri | 2012. március 13. 15:54

Kötelező cikk!

tszabi | 2012. március 13. 15:25

"km" és a többi fikázónak: nézzék meg a főoldalon a videót, azon elmondják mi okozta a lassulást. Na, most írjatok véleményt.

vsanyi | 2012. március 13. 12:12

Végre sikerült megnéznem a második futamot. Szerintem simán dobogó lett volna a vége, de inkább a teteje. lassabb volt az autó mint a többi de gyönyörűen tartotta Norbi őket.Nem értem egyesek hozzászólását 200-nál a kezedet nem tudod kirakni az ablakon a menetszél miatt nemhogy még neki is menyen valami. Egy rokon egy őzt ütött el 60-nal az autó elejét szinte teljesen cserélni kellet( nem Suzuki volt) akkor 200-nál milyen kárt tud tenni.!!!
Szép volt az egész futam, jó volt látni hogy mi vezetjük a mezőnyt.

honti63 | 2012. március 13. 11:11

Newton III. törvénye:Két test kölcsönhatása során mindkét testre azonos nagyságú, egymással ellentétes irányú erő hat.Törvény következménye, hogy az autó ugyanakkora erővel hat a galambra, mint a galamb az autóra (mivel azonban az autó tömege nagyobb, a második törvény értelmében a gyorsulása arányosan kisebb lesz).Tehát ha az autó 200 Km/h -val haladt,akkor az olyan mintha álló autónak 200-zal nekilőnek egy galamb tömegű valamit...Az pedig tud kárt okozni.Kísérletképen tedd ki a kezed egy 200-zal haladó autóból és várd míg eltalálja valami.Motorosok tudnának mesélni milyen ha egy bogár eltalál nagy sebességnél.

Grafikuszoli | 2012. március 13. 09:53

Osztom a madárijesztős és/vagy matricás poénkodást javasolók ötletét. Ezt a labdát legalább a következő futamon csapjátok le! Persze az túlzás lenne, ha még a ringen is ezen rugóznánk, de egyszer, a maga idejében belefér!

Krisz | 2012. március 13. 09:20

Szép volt fiúk, nagyot küzdöttetek mind a ketten!
Ha Gabi nem kap büntetést, simán "pontos" lett volna ő is.
Norbi viszont jól áll a privát listán, csak 3 pont mínusz.
Ez meg talán segíteni fog, és poénnak sem lenne rossz a következő versenyre:
http://www.servimg.com/image_preview.php?i=73&u=16705109

Huszár L. | 2012. március 13. 05:26

gyurka

Amikor Norbi szúrja el a dolgot akkor azt is ugyanúgy közli mint amikor más miatt van gebasz!Aki nem csak egy két futamot látott az tudja miről beszélek.Legyetek szívesek ide csak pozitív dolgokat írjatok mert mi "csak" így tudjuk támogatni a csapatot.Nem kell a sok "majdénmegmondomnemisúgyvolt" beírás csak a nagybetűs HAJRÁ ZENGŐ TEAM!!!

Bandi | 2012. március 12. 21:18

Kiss Zoli:
Kerlek linkeld be az esetet amikor a galamb összetörte valaminek a futomuvet es meghaltak miatta.
Köszi elore is!

papajoe | 2012. március 12. 19:06

Hajrá Zengő Team, Hajrá Fiúk!
Én sem értem a negatív hozzászólásokat. Amikor Norbi hibázott mindig elismerte, most tényleg nem tehetett az egészről.
Egyébként aki nem akar szurkolni a csapatnak miért ír ezen az oldalon.
Ma Magyarországon sok ember számára Norbi az "AUTÓVERSENYZŐ".Nem a pénze miatt van benne az elitben, hanem csupán a tehetsége miatt. Harmadik idényét kezdte a WTCC-ben és megbízhatóbb teljesítményt nyújt mint Monteiro (őt nagyon nem szeretem). Olyan versenyzők ellen harcol akik kb. annyi éve vezetnek versenyautót mint ahány éves Norbi.
Én személy szerint elégedett vagyok az eddigi szereplésével, most őszintén néhány ember azt a lehetetlen dolgot várja tőle hogy megverje a nagy gyári és nagypénzű csapatokat? Azzal hogy sokszor kiemelkedő momentumai vannak érdekesebb pilóta mint az unalmas uralkodó világbajnok. Majd jönnek az eredmények!Hajrá!

Bigbang | 2012. március 12. 18:22

Sajnálatos eset....
Nagyon szorítottam a csapatnak!
Wéber Gabi nagyot versenyzett, sajnáltam, hogy motort kellett cserélni. Norbi is ésszerűen versenyzett.
Gratulálok mindkét versenyzőnek!

Nem egyszerű BMW gyár támogatottsága nélkül versenyképesnek lenni. Önmagában a hosszabb élettartam "long life projekt", elég nagy kihívást jelent. A termodinamikai-áramlástani szimulációk során, ezért rengeteget kell dolgozni.
Emlékszem....Dr. Mario Theissen az egyik motorsymposiumon erről beszélt, hogy Ők anno Forma-1ben a hosszabb élettartamot anyag változtatással érték el, míg mások konstrukciós változtatásokkal.

Sok sikert kívánok az egész csapatnak!

Üdv,
Szabi (Sárvár)


Kiss Zoltán | 2012. március 12. 17:59

Hát nem állom meg, hogy ne reagáljak: Tényleg "parlamenti" szövegek kezdenek itt röpködni! Akinek lila gőzze sincs a versenyzésről, az NE ITT IRKÁLJON! Az menjen pl. politikusnak, ott a sík hülye a nyerő!
IGEN, A GALAMB MIATT TÖRT ÚGY ÖSSZE VALAMI(K), SŐT ENNYITŐL MÁR HALTAK IS MEG VERSENYEN!
MIT KELL ITT OKOSKODNI?! Pechünk volt.
Norbit pedig ne fikázza senki, mert egy perc alatt többet tesz az Országért mint 4 évig a kormányunk.

zsozso | 2012. március 12. 16:11

Semmi látható törés nincs a gépen, az aerodinamikát nem befolyásolta az eset. Várjuk meg míg hazaér a csapat.

Szép verseny volt Norbitól és Gabitól is! Grat!

Petee | 2012. március 12. 16:06

km
Inkább nem kommentállak! Valószínű,h szakértője vagy a témának és szeretném elnézésedet kérni magam, az szurkolók és a Zengő csapat nevében is,h hülyének néztünk!
Mindazonáltal az eredménycentrikusság számomra nem nagy tényező! Engem és a többi sok ezer szurkolót már az is boldoggá tesz,h ott a csapat! Az már csak hab a tortán,h a Norbi micsoda szépen helyt állt olyan nagymenők előtt, mint a Coronell, a Muller, Huff, stb! Arról nem is beszélve,h a Chevy bizony nem azonos szint a mi BMWnkel! Szal ennek fényében én maximálisan elégedett voltam! A Gabi felzárkózása is parádés azok után,h élete első WTCC versenye volt egy számára teljesen idegen autóval! Több, mint szép eredmény ez a fiúk és a csapat részéről!
Szal arrébb az agarakkal hitetlen! Már csak azért is, mert pár hete még azt se tudtuk,h lesz e csapat a vb-n! Arról meg nem is álmodoztunk,h esetleg két autóval indulunk! Erre tessék! Két autó, top csapat és VEZETTÜK A MEZŐNYT KÖRÖKÖN ÁT! Szerintem egyenlőre mesébe illő a történet és ne legyünk telhetetlenek!

MKLS | 2012. március 12. 15:33

Ez a galamb dolog tényleg hihetetlenül hangzik, de ami a tényen nem változtat, hogy közvetlenül az eset után Norbi látványosan lelassult. Tisztán és könnyedén kerülgették ki az egyenesekben, azt pedig nem lehet arra fogni, hogy kizökkent, vagy addig bírta csak a nyomást fejben... Mindenesetre kiváncsi vagyok a koknkrét diagnózisra, hogy mi történt.

Mindentől függetlenül MAGYAR versenyzők, MAGYAR csapat és ők legalább ott vannak. Kinek szurkoljunk ha nem hazánk fiainak?!

Köbli Tamás | 2012. március 12. 15:21

De azt nem vetted figyelembe hogy a rally autó sokkal strapabírób mint egy túraautó ez a BMW nem erre van tervezve hogy galambokat 220 km-es sebbeségel csapjon el. És a rally autónak sem tesz jót ha valamit elütnek vele.

km | 2012. március 12. 15:12

Aham galamb persze.......ennyire hülyének nézik az embereket????????

Rally versenyeken kutyát,meg bambit ütnek el és semmi baja a vasnak.
Itt meg egy galamb elállítja a futóművet mi?
Miért nem lehet kimondani hogy eddig bírta a nyomást és kész,sokkal szimpatikusabb lenne mint így.......

Gabika | 2012. március 12. 14:22

Még Chuck Norris sem ütött volna ekkorát annak a k..va galambnak, mint amekkorát a BMW-től kapott!

korzo | 2012. március 12. 13:39

@gyurka
Ja. Addig bírta. Azért volt az, hogy azután minden egyenesben 2-3 autó elment mellette. Nézd meg az ominózus kört még egyszer. A gázpedált nyomni nem ész/bátorság kell. Még ha csak féktávon bukott volna OK, de így szerintem egyértelmű a műszaki hiba.

gyurka | 2012. március 12. 13:26

Mindig szimpatikus volt Norbi szerénysége és tehetsége,szurkolok is neki.
De hihetetlen,hogy minden kudarc után megvan a bűnbak,vagy egy versenyzőtárs rosszkor rossz helyen,vagy a Chevy pofátlan sebessége,most meg szegény galamb...Szimpatikusabb lenne azt mondani,hogy igen,a versenytempóban kell még fejlődni,és ebben az ominózus esetben adott pontig bírta Norbi a nyomást aztán kizökkent,így a mögötte feltornyosult mezőny több tagja is megelőzte.
van ilyen,kész.

Bandi | 2012. március 12. 13:18

ezek a sajtoanyagok kezdenek politikai "magassagokba" emelkedni...


pegaso | 2012. március 12. 12:15

galamb,persze.....

Maros Gergely | 2012. március 12. 10:34

Pszichésen elég az a tudat verseny alatt, hogy valami nagyot koppant a kocsin és már ki is zökkent az ember...
Amúgy sajnálom az állatot, nem tehet a dolgokról, az életével fizetett és még jobban sajnálom az autót, Norbit és a helyzetet.
Legközelebb meglesz!

Péter | 2012. március 12. 09:57

Sziasztok!

K*rva galamb...

A futómű hát fene tudja, de az aerodinamikának odavágott az tuti.
200-al egy öklömnyi test szét tudja vágni a dolgokat, ha került belőle a motortérbe akkor a kis csontszilánkok kivághatják az airboxot stb, csökken a terjesítmény stb.

Képek nem lesznek az állapotfelmérésről? Érdekelne azért hogy mit okozott a galamb!

Amúgy a verseny nagyon jó volt, csak így tovább!

Shaal | 2012. március 12. 08:48

Nem értem miért kellenek a negatív hangok, amikor a tény az tény. Norbi elütötte a szárnyast, utána meglassult és nem azért mert nagyon megijedt. Az ütközésről készült videot nyugodtan meg lehet nézni és ott látszik mekkora lehetett az ütés. Az ütés pillanatában az autó megbillen a jobb első futómű felé, utána a fékezésnél már szitál. Ezek a tények csak figyelni kell.

Grafikuszoli | 2012. március 12. 08:46

Várjuk meg a hivatalos álláspontot! Lehet, hogy nem is ment el a futómű, ha jól követtem az eseményeket, ez Norbi első gyanúja volt a galamb utáni másodpercekben. Ő pedig kábé annyit észlelhetett, hogy csapat bele a naplementébe bő kétszázzal, egyszer csak csattan valami, a kocsi meg elkezd kiszámíthatóan viselkedni.

Ezen a szinten szerintem bőven elég az is, ha az aerodinamika elment. talán a galamb oldalán keletkezett egy rés, aztán ott kavargott a menetszél, fütyült a motortérben meg a lámpa melletti hasadékban, a másik oldalon meg nekifeszült a motorháztetőnek. Monzában pedig elég gyorsan mennek ahoz, hogy ez már komoly tényező legyen.

Azért ha valaki elüt egy fácánt, akkor lehet, hogy nem 150 méteren akar utána nullára fékezni, hogy érzékelhető legyen a különbség.

Ernő | 2012. március 12. 08:42

Nagyon szép hétvégét teljesített a csapat, és mindkét versenyző!! Gratula!!
Norbi elől, Gabi pedig gyönyörűen jött fel a mezőny közepére! Az a k..@a galamb!
A következő versenyre sok sikert, és kevesebb galambot, nyulat, és T.rex- et kívánok!

Turkburk | 2012. március 12. 08:40

A HD képeken jól látszik, hogy a hűtőmaszk széle volt a becsapódás helye. Kicsit deformálódott is sarka.
Ez egy vékony plasztik takaróelem, nem tart sokat. A madár nagy része beeshetett szinte fékeződés nélkül és ott komoly károkat tehetett a futóműben és a hűtőben. A hűtő takaró meg simán visszahajlott, azért tűnt úgy sokaknak, hogy nem nagy a kár. Szerintem a szárny, a tollak pattantak le, a többi meg bement a résen és bosszút állt az autón.

zolo21 | 2012. március 12. 08:38

Sziasztok : Gratula a csapatnak és a hozzáállás is remek.
De lenne néhány kérdésem : A sevik ütik vágják egymást minket + egy galamb tönkretesz ????
Nem tul sérülékeny a BMW???

Fiber | 2012. március 12. 08:03

A kétkedő szkeptikus tömegnek:
A Columbiába becsapódó hab (nem galamb, nem csirke egy egyszerű szigetelő HAB) megölt 7 embert. Később nagyon sokáig kísérleteztek ilyen szigetelő darabok rálövésével a szárnyra, iszonyatos károkat okozott egy-egy becsapódás.
Lásd a videót
Az a szárny sokkal masszívabb, mint egy a végletekig kikönnyített versenyautó karosszériája, arról nem is beszélve, hogy egy galamb sűrűsége jóval nagyobb, mint egy szigetelő habé.

D Péter | 2012. március 12. 06:31

Nagyon szurkoltunk nektek fiúk, csodás volt.
Hajrá Norbi! Hajrá Gabi!

Lester | 2012. március 12. 06:03

Tényleg megbüntették Wébert?

galambfuck | 2012. március 12. 00:19

http://fiawtcc.com/gallery/getfileV3.asp?fileName=DSC_1169.jpg ez a hd kép

kispeter | 2012. március 12. 00:09

Minden Tiszteletem a CSAPATÉ! Amit csinálnak !!!

De ezt a galamb dolgot nem értem... Kérlek Titeket magyarázzátok el, hogy egy galamb hogy tud ekkora kárt okozni, amikor annak fránya madárnak a teteme a bömbi lámpája és "veséje" közötti részen terült el...
http://fiawtcc.com/html/gallery/img/gallery/foto/DSC_1169.jpg

A rázókövet bírja, a rázó mellett lévő fekvősünt bírja, de a motorháztetőnél szétcsapott turbék elállítja a futóművet??? Értem én...csak mégsem...

T.A.G. | 2012. március 11. 23:58

http://fiawtcc.com/Gallery_Details.asp?id=298&y=2012&idEvent=0

a 9. képen hd-ba lehet vizsgálgatni a madárka lenyomatát

mcrae | 2012. március 11. 23:58

Most végre higadtan,szinte a kellő vehemenciával tartotta Coronelt.Mindenképp dicséretes,de elnézést....hogy a motor teljesítménye csökkent az még belefér,de a motortető-hütőrácsnak ütődve,hogy elment a futómű olyat még az életbe NEM hallottam.Ezt a feltételezést nem erőltessük.Az,hogy egy gumi cső,vagy szívócső esetleg,az megsérült OKÉ.De természetesen gratulálok szép volt a rajt és a folytatás.A Chevrolet erőssége az szégyen,hogy miért hagyja ezt az F.I.A.Nem elég a 30kg plusz súly,több kéne nekik,össze vissza lökték-pördültek és még is az első három helyen végeztek.NINCSENEK EGYENSÚLYBAN AZ ERŐVISZONYOK.Tök gáz ez így!

Bocsa | 2012. március 11. 23:27

22:46 órai hozzászólásnál ott a link!

Máté Ádám | 2012. március 11. 23:27

SZÉP VOLT FIÚK!!!

vsanyi | 2012. március 11. 23:23

Ez nem igaz. Bíztam benne, hogy új év és vége van a pechszériának, de ... Most már azért reménykedem hogy a harmadik lehetőségnél összejön a dobogó teteje. Hajrá fiúk!!!!!
Valaki tud egy linket ahol megnézhetem a második futamot.


Bocsa | 2012. március 11. 23:02

http://kepfeltoltes.hu/view/120311/galambirt__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Bocsa | 2012. március 11. 22:59

A galambirtó!
http://kepfeltoltes.hu/view/120311/galambirt__www.kepfeltoltes.hu_

Shaal | 2012. március 11. 22:53

Szervusztok, jó estét! A kétkedőknek írom, hogy a versenyautó első lökhárítóját nem lehet egy utcai autó lökhárítójához hasonlítani, mert más célra készültek más anyagokból, a versenyautóé nem strapabíró. A versenyt többször visszanéztem és tisztán látszik, hogy a madár előtt a kanyarok előtti fékezésnél gyönyörűen tapad a BMW, szinte letapad az útra feszesen. A madárral való találkozás pillanatában és utána minden nagyobb fékezésnél teljesen vibrál, beszitál az autó. Nem tudom mit talált el a madár, de valami nagyon elment, utána alig volt tapadás. Tényleg jó lenne erről további információ, vagy kép. Köszi.

Bocsa | 2012. március 11. 22:51

http://kepfeltoltes.hu/view/120311/A_wtcc_galamboknak_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Bocsa | 2012. március 11. 22:49

Megvan mit csinált a galamb a pályán!
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/120311/A_wtcc_galamboknak_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/120311/A_wtcc_galamboknak_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]


Leenre | 2012. március 11. 22:46

itt a verseny (egyenlőre csak ezt találtam németül)


Uzi | 2012. március 11. 22:44

Ma felkerült az első szélvédőmre egy 5-ös, hátra egy 27-es! De lehet egy galambot is felteszek (szétporladva)!)

Horváth Gábor | 2012. március 11. 22:35

NHeidfeld: Jogos!!! Nekem is feltűnt!

*azta* | 2012. március 11. 22:05

Norbi! Készülsz az AngryBird-be? Ameddig minden oké volt, addig zseniálisan csináltad - ez a lényeg!

szerenaa | 2012. március 11. 21:54

40 éve vezetek, havonta vágtáztam a német autópályán 180-200 körül, és fácánt
ütöttem el, szintén szemből, de csak horpadás volt a vége. Gyenge a BMw, ennyire, nem hiszem.

gry | 2012. március 11. 21:52

Wéber Gabi leggyorsabb köre 78ezreddel jobb mint Coronel-é!

Szép volt Fiuk!

Adams02 | 2012. március 11. 21:43

Hát nem gondoltam én sem,hogy a madárka miatt lassult be a BMW,bár 220-nál az a fél kilós,kilós galamb is tud elég nagyot csapni. Gépfegyvert a kocsi elejére.
Szép volt.

Garp | 2012. március 11. 21:36

Könyörgöm, rakájtok ki a kocsi elejére a köv versenyen, mekkra poén lenne már!
http://lh6.ggpht.com/-30rSOBRRV5M/ThnVINl4t9I/AAAAAAAACvI/jkfWjXCPRJs/s1600-h/no%252520pigeons%252520allowed.png

Norbi: sorry, life sux, te nagy voltál, de gondolom ezzel újat nem mondok.
Gábor:

Zengő: keríteni kéne egy javasasszonyt levetetni a rontást, mert tuti, h valaki minden versenyen ott ül a képernyő előtt és tűvel szurkál egy narancs bmw voodoo-figurát.

NHeidfeld | 2012. március 11. 21:33

Ja, egy dolgot nem tudom, hogy észrevettetek-e... amikor épp folytak az előkészületek a futamra, akkor kiírták pár megmutatott pilóta adatait... és Norbi neve mellett zéró pole, és zéró FUTAMGYŐZELEM állt! Már bocsi, de 2010-ban, Makaóban eléggé első lett Norbi, nem? Talán picit fel kéne rázni a közvetítő kollégákat is, mert ez gáz!
Hajrá Norbi!


Nyilas Lehel | 2012. március 11. 21:29

http://www.facebook.com/groups/300526746680349/
létrehoztam egy facebook csoportot aki utálja a galambokat az csatlakozzon

Gabika | 2012. március 11. 21:26

Nagyon-nagyon élveztem a versenyt. Fantasztikus volt Norbit az élen látni. És ahogy Gabi előre verekedte magát!! Csak így tovább!

Hihetetlen, hogy egy galamb vágta haza az autót. Ez röhej!! Ugyanakkor a Youtube tele van vele! És mindenki a narancs-fekete BMW-t nézni.

Csak így tovább srácok! Hajrá Csapat!!

Ronin_ | 2012. március 11. 21:25

Én csak annyit mondok: Szép volt fiúk!


szlovi | 2012. március 11. 20:51

Galamb!:bangheade ami előtte volt 7,5 kör az csoda.Nagyon gratuláció a csapatnak!!!




korzo | 2012. március 11. 20:45

Nekem úgy tűnt, hogy maga a madár eltűnt az autóban, és csak a "kilógó" darabjai repkedtek szerteszét.
Nem tudom, hogy milyen elrendezése van a futóműnek, de azt elképzelhetőnek tartom, hogy a lengéscsillapító külön szerelt gáztartálya a motortérben van, és azt, vagy annak a vezetékét verte le a madár pl.

Grafikuszoli | 2012. március 11. 20:39

A ringre vigyünk pár madárijesztőt majd!

dkay | 2012. március 11. 20:34

Geri nagyon jól összefoglaltad a jelenlegi helyzetet. Chevi-k döbbenetesek, pilótáik viszont már-már túlontúl magabiztosak. Muller sosem volt szimpatikus nekem, Menu átlagos, Huffy próbál mindig vicces lenni, de látszik az arcukon, hogy mennyire utálják egymást.

A kétkedőknek annyit, hogy azt a Chevit végtelen pénzből rakták össze. Minden egyes alkatrésze aranyáron készül, emiatt sokkal strapabíróbbak is. Míg Menu hátsókereke füstöl egy ütközés után, mert eldeformálódott a kasztni, addig ugyanaz a sérülés a BMW-n akár végzetes is lehet. Ez van. Persze ennek ellenére én is csak azt tudom mondani, mint Juni Gyuri, hogy nanee, tényleg egy galamb???

Zengő csapatnak: mértétek, mennyit szerepelt az autó a tv-ben??? Szerintem rekord volt Az angol kommentátorok is folyton áradoznak a csapatról, Gáborról is csak jókat mondtak, öröm volt hallgatni. Bónuszként rá is kattintottam az összes szponzorra és megnéztem, miket gyártanak. Remélem idén nem lesz anyagi probléma! Hajrá csapat!

Geri | 2012. március 11. 20:31

Galambos incidens

NHeidfeld | 2012. március 11. 20:31

Mondhat itt akárki akármit, az első 6,5 körben olyat védekezett a Norbi, hogy egyszerűen nem hittem el! Tökéletesen csinálta! Egyedüli, amit nem értek a futamban az az volt, hogy Coronel hogy lehetett ennyivel gyorsabb már az elejétől fogva? Mintha a szombati Q1 után kicsit, de folyamatosan vissza esett volna a tempó. Na és akkor ez a vészmadár... áhh. Igazából az a lényeg, hogy Valenciára és a Hungaroringre össze legyen rakva a verda, mert ezeken a pályákon Norbi nagyon erős, és persze utóbbin én is torkom szakadtából ordítani fogok, biztosítok mindenkit, nem lesz madár a pálya szélén

Ati7320 | 2012. március 11. 20:27

Tudjátok mi a különbség a Monzai galamb, és a Mogyoródi nyúl között? A Mogyoródi nyúl, tavaly háromszor keresztül szaladt a pályán, és nem okozott balesetet,ez a rohadék galamb pedig elvett tőlünk egy jó helyezést !!!

Arpi1000 | 2012. március 11. 20:26

Jó verseny volt a mai az már biztos. A versenyzők tényleg kitettek magukért, dicséret Norbinak a precíz vezetésért, és a "hideg fejért" amire nagy szüksége volt, és dicséret Gabinak a felzárkózásért. Szép volt. Ennél rosszabb formában sose legyenek se a versenyzők se a csapat.
Egyet azért szeretnék megérteni. De tényleg. A GALAMBOT!!!!!
Minden viccet félretéve, hogy tudja az elállítani a futóművet. Azt simán el tudom képzelni hogy a hűtőt megsérti, vagy összetöri a kasztnit és az sérti meg a hűtőt. Azt is hogy van ott pár vezeték és a széttörő kasztni elvágja a vezetéket, stb.
A futóművet viszont nem értem.
Tudnátok képet feltenni a kocsiról?
A lassulás egyértelműen a galamb után volt, tehát nem kételkedem a galambban mint a lassulás okában, de a futóműelállítást nem értem. A rázón mikor átdobják a kocsit akkor néha 10-20-30 centire is felemelkedik a fél autó majd visszazuhan a pályára. Attól nem állítódik el?

Egy szó mint száz. A hitet sose veszítsétek el, fortuna istenasszonya meg előbb utóbb majdcsak mellénk áll!!!!!


Gelencsér Mariann | 2012. március 11. 20:25

Hihetetlenül szép volt az első 7,5 kör nagyon jó volt látni Norbit így versenyezni. Megkönnyeztem amikor egyszer csak azt veszem észre,hogy lassul Norbi autója nem akartam elhinni,hogy eddigiek után mi történhet itt miért van ez? Mi a televízió előtt nem tudjuk felmérni,hogy egy galamb mekkora kárt tud tenni még most sem hiszem el hogy ez vág ketté egy csodálatos első helyet. Kívánom hogy sok ilyen első rajtkocka legyen még az életedbe.

Huszár L. | 2012. március 11. 20:23

Ami "vigasztal"egy kissé az a galamb előtti verseny ahol Norbi fantasztikus volt!!


u.i.:Egy madárijesztős matrica mehetne az elejére vagy valami, de gondolom most egy darabig ez kissé hatodrendű dolog a Zengő Team-nél...


Lester | 2012. március 11. 20:14

Grat Srácok!
Annak örülök,hogy néhány kivételtől eltekintve a szurkolók is mosolyognak az egészen és nyomják a poénokat.Pörög a magyar,a kínok ellenére is dobálják a beszólásokat.Már sok helyen olvasható a "WTCC-ben nem engedélyezett az első(galamb)szárny használata" vagy a "Norbi szurkolói előtt ma nem lép fel Galambos Dorina és Galambos Lajos".A képekről nem is beszélve.
A tempó megvolt,röhögjünk és várjuk a következő futamot!


papajoe | 2012. március 11. 20:08

Hajrá Zengő Team!
Nagyon jó ez az eredmény, a Ford simán kiegyezett volna ezzel a végeredménnyel.Norbi profi módon vezette a gyengébb technikát, és világszínvonalú szinten védekezett, Gabi pedig egy hajszállal maradt le a pontról az utolsó helyről indulva.A közvetítés alatt még mindig a Zengő csapatot mutatják a legtöbbet.
A "madár" pedig egy Chevys ágyúgolyó volt galambbőrbe varrva.
Én személy szerint elégedett vagyok.
Hajrá Fiúk!!!

szasza45 | 2012. március 11. 20:06

Egy képet azért megnéznék a futam után a kocsiról.


Shaal | 2012. március 11. 19:57

A galambos sztorival tele van az internet meg a youtube, ott lassítva is meg lehet nézni. Olyan mintha egész magasan, a jobb oldali fényszóró környékén kapná el a madarat, a kocsi be is szitál egy kicsit. Ezután pár kanyar után, látványosan elkezdett lassulni, egymás után sorolnak ki mögüle az ellenfelek, egyébként Muller úgy nyilatkozott, hogy miközben kielőzte Norbit valami a szélvédőjére hullott, lehet, hogy a kocsi alkatrészei. Sokat hallani arról, hogy mennyire papírvékony a karosszéria, hát ez most látszik. Nem hinném, hogy Norbi elfáradt, mert ha visszanézed a felvételt tisztán látszik, hogy elengedi a Chevíket meg Coronelt, nem volt mit tenni. Gyengébb lett az autója, ilyenkor egy normális versenyző elengedi a többieket, mert ha nem ezt teszi a sóderágyban végzi és akkor nem lesz helyezése.

Geri | 2012. március 11. 19:56

Egy szurkoló gondolatai a hétvégéről:
Bocsánat, de muszáj először a Shevikről írnom. Amit művelnek az valami hihetetlen. Brutálisak voltak eddig is, és most is brutálisak. Brutálisak időmérőn, és talán még brutálisabbak a futamokon. Kicsit sok a brutális szó használata, nem is szeretem amikor ezt mondják, de hát azok. Maximum ballaszttal futottak ami plusz 40, vagy 60 kiló, nem tudom most pontosan, de ez olyan nekik mint futónak a fogtömés. Picit eltévesztették a kategóriát, talán forma autónak készültek, vagy a fene se tudja.
Olyan mint gumikopás szerintem nincs is náluk, csak simán van egy szett gumijuk, amikkel szerintem egy hétvégét lemennének, edzéstől, időmérőstül, versenyestül mindennel együtt. És még akkor is a következő versenyhétvégén a teszten tolatva, tükörből mennek el mindenki mellett.
Amit a parabolica-ban a féktávon műveltek, hát az egészen hihetetlen. Kívülről, integetve mennek el mindenki mellett. Meg amilyen féktávokat tudnak ezek venni. És játszi könnyedséggel, mintha 6 keréken tapadnának be, vagy nem is tudom. Közben még talán a kávéjukban is belekortyolnak, kibontanak egy snickerst, csipszet, és utána jöhet a kigyorsítás. Egy szó mint száz, nekem ez nagyon nem tetszik, nem tudom mások, hogy állnak ezzel. Adják oda nekik a világbajnoki kupát most, és menjenek körözni valahova máshova. Vagy tegyenek beléjük egy fél elefántot.
Igaz, ez az első versenyhétvége volt, Tarquini időmérőn meg is csípte őket (viszont nem is cipelte azokat a plusz cementes zsákokat) ami amúgy kellemes meglepetés volt, örültem neki. Versenyen viszont nem igen volt esélye, amit ő maga is nyilatkozott.
A második versenyen 7, 8, 9. helyről picit kapkodtak a kékek (nehogy már ne ők legyenek elől a 3. kör megkezdésénél) megpöckölték egymást, keresztbe csúszás, fú, sóderágy látogatás, megpördülés, pozíció veszés stb. Más ilyenkor örül, hogy fel tud zárkózni, ők meg kellemesen délutáni tempóban bejöttek 1, 2, 3-nak. Amúgy félreértés ne essék, gratulálok nekik, szépen mentek (mondjuk mintha már ők se örülnének annyira a futamgyőzelemhez, dobogónak… mondjuk miért is fakadnának ki örömükben, nekik ez a normál). Apropó szépen mentek. Egy is átkötéssel itt vagyunk a mi Norbinknál. Hát mit ment kérem szépen! Ahogy vezette a mezőnyt! Higgadtan, pontosan, szépen védekezve ahogy azt kell. Az a fajta ember vagyok, akinek iszonyatosan fel megy a pulzusa és izgul, ha szurkol valakinek (piros lámba, elindulás, első féktáv, első kanyar különösen szélső értékek). Norbi nem tudom mit él át ilyenkor, de én ott halnék meg. Azok a célegyenes végi féktávok a sikán előtt, Coronellel a hátán, mit hátán fején volt már gyakorlatilag (szerintem Coronel első lökhárítójáról egy két szponzor betű át ragadt Norbira), Norbi meg mintha egyedül körözött volna a pályán olyan higgadtan ment, tű hegynyi pontossággal megfékezve a bömöst. Hihetetlen ami tud. Ebből is látszik mennyire profi, nagyon gratulálok Norbinak.
Az autóról meg, hogy nekem egy hajszálnyit úgy tűnt, nem volt meg az a tempó a versenyen ami a hétvégén és a teszteken volt. Jól sikerültek a beállítások ugye azt mondtátok, ez látszott is, de a versenytempó mintha nem lett volna az igazi. Coronel is mintha egy hajszálnyival gyorsabb lett volna, pedig Norbi szerintem jobb volt nála a hétvégén, igaz ő szélárnyékban ment végig Norbi mögött a versenyen.
És itt van ez a Coronel fickó. Róla tudnék még hosszan írni… mindig, minden körülmények között jó helyen! Szerintem eddig nem is volt ez a kifejezés, hogy jókor jó helyen. Róla jött ez. Az a fránya galamb szurkolhatott volna inkább neki mint Norbinak. Miért kellett olyan közelről néznie Norbit??? Ezért vannak a lelátók! Vegyen popkornt és csipegessen ott mint mindenki más. Azért ez egy hatalmas vicc, felfogtuk ezt már… egy galamb… Érdekes amúgy, hogy ez is Norbival történt. Nem sokszor vezet futamot, (reméljük ezután minél többet lesz így, állatok nélkül ez fontos), és pont akkor van ez. Érdekes. Na mindegy
Gábor is nagyon szép tempót ment, bár ezt nem nagyon mutatták sajnos. Utolsó helyről feljött a 11.-nek, 2. WTCC-s futamán. Csak így tovább!
Lényeg, hogy egy nagyon izgalmas futamot volt ez, eseménydús, és most már 2 magyarral! Ezt még mindig nagyon jó érzés kimondani, leírni. Látni meg aztán… (jövőre meg trio, BMW gyári támogatással)
Köszönöm ezt az élményt nektek, még sok ilyet!
Hajrá Zengő Team!

Boa László | 2012. március 11. 19:52

Gratulálok! Csak így tovább!!!! )))))

Pfeiffer Péter | 2012. március 11. 19:51

Kányási kollega:
Norbinak sem a motorja adta fel....szóval az összehasonlítás C-el ilyen szempontból felesleges....
"MN egy deffeinzív egyéniség, eddig bírta a nyomást …"
Ja....7 körön át bírja nyomást Muller-el, Coronel-el, Huff-al,.. szemben, majd hirtelen 2 kanyar alatt annyira felmondja a szolgálatot idegileg, hogy elengedi D'aste-t és a többieket is....
Ha más nem is, de eeez biztos a valós ok... (istenem...)
Engem is bosszant, sőt néha már már hihetetlen, hogy hogy a kék-liga autói gyakorlatilag mint a harckocsik és sajnos hozzájuk, de még talán a seat-okhoz képest is a BMW egy hímestojás, de ez van. Emiatt nem kellene "jó magyar" módjára rögtön átmenni negatívba és megkérdőjelezni mind Norbi, mind a csapat képességeit.
Ennyi.

KoRnBoy | 2012. március 11. 19:45

Mindenekelőtt grat. Szép verseny volt mindkét pilóta részéről. Egy madárijesztős matricát én is indokoltnak tartok a többi futamra.

Kara Zsuzsi | 2012. március 11. 19:45

Gratulálok a fiuknak, remélem Norbi ott hagyja Monzáben a pechjét! Gábor nagyon szimpatikus, hogy kimondtad: Élvezted! Hajrá tovább! Jobb lesz!


Kányási Darabos | 2012. március 11. 19:43

Persze a galamb…! A Chevik ütik-vágják egymást, esnek-kelnek a sóderágyból/ bukótérből mégis egyben marad a futóművük…, hogyan? Coronelnek gyakorlatilag 6-7 körön keresztül nem volt hűtése (menetszél hiányában, ui. folyamatosan Norbi seggében volt…, mert gyorsabb volt az autója, nem ő! ) ennek ellenére, ő is és a BMW-je is végigbírta a versenyt… Miért mindig MN alól „fogy el” a technika…?! MN egy deffeinzív egyéniség, eddig bírta a nyomást … és ennyi. A riportból látszott, hogy WG még a verseny után is égett, pörgött a versenyláztól…, MN meg úgy nézett ki, mint egy csatakos ló… JGY be kellene már fejezni a parasztvakítást… Bocs fiúk!

Shaal | 2012. március 11. 19:40

Nyavalyás egy madár, csak a kórásgot meg a bajt terjeszti. Na mindegy, a verseny addig gyönyörű volt, Norbi profi szinten tartotta az ellent, eddig csak Tarquinitől lehetett ilyet látni, de Norbi is meg tudja csinálni. Hát nem tudom valaki megátkozta a csapatot és Norbit, de annak leszáradhatna a keze.
Profi verseny, gratulálok a csapatnak, Norbinak és Gabinak, mert ő is szernzációsat ment!

gazdinf | 2012. március 11. 19:29

Ugye a Fehérvári úti Zengő műhelyhez nagyon közel volt a Galambóc utca?
http://g.co/maps/yq48w

Dobrovics Róbert | 2012. március 11. 19:28

Kérném az alábbi matrica felhelyezését a vasra a következő futamokra!
http://www.alfaamore.hu/files/forum/00330/00330302.jpg


Gyurifumi | 2012. március 11. 19:27

Fizikai példa, vagy valami hasonló
Adott 1db 1160kg tömegű 220km/h haladó autó mely találkozik egy 0,5kg tömegű madárkával melyet telibe kap el.
Mekkora az ütközés ereje?

Csőre Szilárd | 2012. március 11. 19:26

Gratulálok a fiúknak, ez szép teljesítmény volt. Öröm volt nézni. Norbit ember már nem tudja legyőzni.......


peugeot | 2012. március 11. 19:23

Szép volt srácok,rég izgultam így végig egy versenyt.Szerintem a Chevyket is meg lehet fogni.Hajrá!!!!!!!

Tomchy | 2012. március 11. 19:23

Ha legalább sült galamb lett volna...

Ahogy ment addig Norbi, azt tanítani lehetett volna. Zseniálisan tartotta maga mögött Mülleréket. Kár, hogy Gábort nem láttuk, ott is biztos volt tüzijáték. Szép bemutatkozó volt, gratula hozzá!
A galambokat meg eddig is utáltam, most eggyel több okom van rá. Nyomorultak...

Hajrá Norbi, Gábor!!!!

little fish | 2012. március 11. 19:21

Ne csüggedjetek srácok ! Nagyon komolyan nyomtátok, azt meg nem hittem volna, hogy ilyet tesz egy szerencsétlen galamb egy versenygéppel...Dehát ez van.
Külön gratula Wéber Gabinak, sajnos nem sokat mutatták futam közben.
A legnagyobb szponzorotok lehetne akár "A Magyar Galamb És Kisállattenyésztők Országos Szövetsége"

KoZo | 2012. március 11. 19:18

"HA ÖKÖLLEL RÁÜTÖK A MOTORHÁZTETŐRE AKKOR ELÁLLÍTÓDIK A FUTÓMŰ ??"

Trollkám, ha 220-szal ütsz rá, bizony el. Meg szér is hasad az egész. Fizika?

Norbi és Gabi is szenzációsan ment. Minden tiszteletem, mint ahogy a csapatnak is, hogy ilyen versenyképes autót tettek alájuk.


Pozsik Gergő | 2012. március 11. 19:14

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=409950639021997&set=o.119702024776262&type=1&theater¬if_t=like

Petee | 2012. március 11. 19:13

Nem hiszem el,h a Chevy ennyi plussz súllyal is így megy! Tönkre teszik az egész bajnokságot! Nem értem,h milyen cél vezérli őket még! Ez olyan, mintha az Audi R18 a P2-ben indulna! Vicc az egész!

Mózes | 2012. március 11. 19:09

Döbbenet,galamb... Azért gratula a srácoknak,szép volt

Vick08 | 2012. március 11. 19:07

Gyönyörű futam volt! Gyönyörű!!!! ÉS akkor jött a galamb. Innen is lehetett látni, hogy szétloccsan szegény állat, de az a baj, hogy a bömböst nagyon visszavetette, még kérdezgettük itthon egymástól, hogy most komolyan egy galamb miatt? és IGEN Komolyan mi jöhet még? miért sújt le így a soros, hogy megad egy pole pozíciót és gyönyörűen elöl tud maradni és már csak 3 kört kellett volna kibírni és akkor jön a galamb. Hiszem, hogy Coronel és Muller el lett volna egymással a végéig!! Véber Gabiról nem is beszélve. Elindult a futam, egyszer csak már a 13. helyen volt, utána meg már a 10. helyért volt versenyben, pedig ő indult utolsónak!!!!! Egyszerűen nem hiszem el... Respekt Nektek!!!

Sebaj, majd VALENCIA!!!!!! HAJRÁ ZENGŐ TEAM!!!!

zolee145 | 2012. március 11. 19:01

Itt a megoldás, kinagyítottam a madarat:
http://www.alfaamore.hu/files/forum/00330/00330290.jpg

gyikusz | 2012. március 11. 18:54

Hát ez hihetetlen, hogy egy galamb!!!
Szép volt srácok még így is majd leközelebb
Hajrá Hajrá

Gyurifumi | 2012. március 11. 18:53


Megőrülök komolyan tönkre tesztek idegileg ilyen hétvégékkel

Szép futam volt!

Alonsolya | 2012. március 11. 18:51

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/423940_1970107030549_1779206114_984397_1537723750_n.jpg

Öcsikémnek meghozta az ihletet az esemény!

Bolla Péter | 2012. március 11. 18:49

....vagy vacsorára hívják Norbit, ahol sült galambot ehet

<3FIA | 2012. március 11. 18:49

Nagyon szép védekezés volt Norbi részéről, ennél jobban nem lehetett volna csinálni. Az nagyon komoly volt, amikor Muller belül Coronel pedig kívül próbálkozott az első kanyarban, veszett ügynek látszott és sikerült kivédekezni.
A galamb miatt pedig tényleg nem érdemes bosszankodni, ezzel nem lehetett számolni. Spanyolországra be kell szerelni egy madárelhárító rendszert a BMW-be, bár lehet a fényszóró is elég lett volna. Wéber Gabi nagyon szépen jött fel, úgy látszik kezd belerázódni. Valenciában talán már mindkettő BMW elől lehet.

Több szerencsét!

Bolla Péter | 2012. március 11. 18:47

Olyan boldog voltam 7 körön át, hogy galambot lehetett volna fogatni velem...
Erre a BMW elkapta...

Ettől függetlenül Norbi és Gabi is kihozták a kocsiból amit lehetett. Látszik, hogy sikerült jól beállítani a kocsit, gratulálok a teljes csapatnak.
Ha minden versenyre sikerül ilyen faszára hangolni a gépeket, akkor nem lesz gond idén.

Azért van egy olyan érzésem, hogy mostantól ez a galambos sztori még sokáig poénkodás tárgyát fogja képezni.
Nem lepődnék meg, ha valamelyik csapat a következő futamon galambpostát küld, vagy valami hasonlót...

korzo | 2012. március 11. 18:44

Alsó hangon egy duplán áthúzott galamb (galambbal megállni tilos stílusban) matricát a kocsira a következő versenyre! :-D

Belarona78 | 2012. március 11. 18:44

Nem hiszem el, hogy egy k..va galamb miatt

papplaci | 2012. március 11. 18:40

A büntetősúlyok helyett hajókürtöt kellene a kocsikba szerelni, ha már plusz súlyok kellenek.

papplaci | 2012. március 11. 18:39

"Balsors akit régen tép"

Horváth Gábor | 2012. március 11. 18:39

Sajnálatos eset, erre nem lehet mit mondani, röhögjetek egy jót rajta, sajnos kínotokban
A korábbi videókból már láthattuk, h poén, kreativitás híján nem kell a szomszédba menni, szerintem még ebből is simán kihozzátok a legtöbbet házon belül.
Csapassátok ugyanígy tovább!

Qukac | 2012. március 11. 18:38

Mostantól ne csak Kőváry Anettet hanem az apukáját is vigyétek magatokkal köztudottan nagy vadász majd ő kilövi a galambokat Norbiék elől :P

LÁDA ISTVÁN | 2012. március 11. 18:35

DE MOST KOMOLYAN !! EGY NEGYVEN DEKÁS GALAMBON MEGY EL A SZÉP EREDMÉNY ??? javascript:putSmile("")
HA ÖKÖLLEL RÁÜTÖK A MOTORHÁZTETŐRE AKKOR ELÁLLÍTÓDIK A FUTÓMŰ ??
javascript:putSmile("") NE BA..AMÁRMEG !! MIBŐL VAN EZ?? SZŰZLÁNYBÓL ?? javascript:putSmile("")

RedRiot77 | 2012. március 11. 18:34

" Milyen fogyaszthatót talál, ez az agyatlan madár Monzában a versenypályán? "

Hmmm, nem lehet hogy egy kék overállos figura szórt oda valami tápot?
Azért jó volt látni hogy az autók jók, és hogy Norbi sikeresen tartotta az első helyét a verseny nagy részében.


Kovács Attila | 2012. március 11. 18:28

Sajnálom ami történt, de Juni Gyuri írásán megint behaltam Ugye majd tesztek fel képeket a károkról? Hihetetlen... Remélem a továbbiakban nagyobb szerencsétek lesz! Hajrá srácok!

bluedog | 2012. március 11. 18:28

Ilyen balszerencse sorozatot még életemben nem láttam... Az, hogy egy galamb miatt szállt el a verseny egyszerűen hihetetlen!
De, szerencsére a videóban Norbi csak mosolygott egyet rajta, ezt jó látni és ahogy Zoli is mondta a videóban, talán majd a következő verseny! Hiszen a tempó megvolt, hiszen még Mullert is tartotta Norbi, szerintem ha nincs az a fránya galamb és Mullernek is sikerül elmenni, a 2. vagy 3. hely biztosan meglehetett volna.

Sonic Boom | 2012. március 11. 18:27

A jó tempó jó volt és ez a lényeg, pláne Monzában, ami egy gyors pálya. Lesz ez még jobb is! Hajrá srácok!

Grafikuszoli | 2012. március 11. 18:26

Egy ötlet: Küldjetek azonnal szponzori felkérést a Dove cégnek, a logó pedig kerüljön a hűtőrácsra! Ha van humorérzékük, belemennek...
Egyébként parádés volt a futam, köszi érte! Az meg, hogy a végén nem úgy alakult, le van sz*rva! A két kocsi nagyjából egyben van, kerék-motor-fék van alattuk, mehetnek Valenciába és ez a lényeg!

Hortobágyi Zoltán | 2012. március 11. 18:24

Szép volt Norbi és Gábor, a következő futam biztosan még jobb lesz. Ami a galambos sztorit illeti: eddig is utáltam őket, mert mindig az én autómat f*sták le, de hogy még a futamgyőzelmet is képesek kiütni a "kezünkből"......

Robesz_ | 2012. március 11. 18:23

"Felröppen, elemelkedik a madár, jobbra néz, majd a saját seggén, bocsánat, kloákáján robbant ki a feje"

Olvasás közben ez volt az a pillanat, amikor nálam beállt az agyhalál.
De ne csüggedjetek! A balesetig Norbi tökéletes tempót ment és Gabi is hatalmas versenyt tudhat magáénak. A kocsiban és a pilótákban simán benne van a győzelem, csak a balszerencsét kell kitenni az útszélén és ott hagyni.

szpíd | 2012. március 11. 18:19

Parádést ment a Gábor hátulról.
A Norbi pedig mi hidegvérrel féktávozott az egyes kanyarban, miközben reávetült a vérfarkasok árnyéka. Húúde beérett a srác vazze, alig várom az első idei interjút. Az monnyuk fix, hogy lesz valami teljessen idióta galambos kérdésem.

Roland Szabó | 2012. március 11. 18:15

A fene vigye el már ezt a sok balszerencsét!
De az a védekezés, amit leművelt Norbi az elején, az nem volt semmi!
A Daewoo-k meg már igazán elbújhatnának a sunyiba... nem tudom mit örülnek annyira a fejüknek...

Sok sikert Valenciához!
HAJRÁ ZENGŐ TEAM!

Felíratkozás a hírlevélre

Közösségi oldalak