NAP

MP

Örök élmény

2016. december 2. 11:26 | még nem szólt hozzá senki.  szerző: Lancz Dániel

Amikor megtudtam, hogy én nyertem akkor még nem fogtam fel. Csak akkor hittem el igazán, amikor már a repülőn ültem apummal útban Katar felé.

Doha, ahol a versenyt rendezték, nagyon szép város.

Reggel fél 8 és 8 óra között érkeztünk meg a reptérre,és szerencsénk volt, mert mi gyorsan túljutottunk a bevándorlási procedúrán. Elénk jöttek és elindultunk a hotelbe.

Ilyen magas épületben még soha nem jártam, és megint szerencsénk volt, mert a szobából Pazar kilátás tárult elénk a városra és az öbölre.

2016 Katar - galéria

Gyorsan rendbe szedtük magunkat és elindultunk a pályára a Zoli vezette autóval.Nagyon izgultam, hogy milyen fogadtatás vár minket, de nem kellett volna, mert mindenki nagyon kedves volt velünk.

Tényleg csapattag lettem. Azonnal eligazítást tartottak nekem, kesztyűt kaptam és segítettem, amibe csak tudtam. Például meg kellett mérnem az aszfalt a hőmérsékletét és a gumik nyomását. Majd, amikor gumicserére került sor, akkor a kikészített versenyabroncsot a megfelelő helyre kellett vinnem gyorsan, a másikat pedig vissza a boxba. De az én feladatom volt a két verseny között, hogy letöröljem az ablakokat. A versenyek előtt segítenem kellett feltolni az egyik gumis kocsit, így kimehettem a pályára, amikor az autók felsorakoztak a rajtrácsra.

Nagyon élveztem, amikor kimehettem a garázsok elé, mind az edzések, mind a versenyek ideje alatt. De a legnagyobb élményem az volt, hogy részese lehettem annak a sikernek, amikor Nagy Dani a 7., Ficza Feri pedig a 9. lett a második szabadedzésen. Mindenki boldog volt.

2016 Katar - galéria

Szombaton nem tudtunk segíteni a csapatnak a pakolásba ezért apummal, Ferivel meg Tomival elmentünk megnézni a várost. Ez után elmentünk biliárdozni és vacsorázni. Vacsora után betettük a bőröndöket a taxiba és elindultunk fél 9-kor a repülő térre.

Szombat éjjel indultunk haza Katarból ahol először Kuvaitban, majd Frankfurtban szálltunk le. Itt búcsúztam el a csapattól, mert apummal egy korábbi géppel mentünk haza. Sok sikert kívántam nekik.

Ez egy örök élmény marad számomra. Remélem, még fogok velük találkozni és akkor is ilyen jól fogom magam érezni, mint most hétvégén. Ahogy eddig is most is követni fogom a Zengő Motorsportot és tegyen így mindenki, mert ez egy nagyszerű csapat!

További híreink:

2017. január 31. 12:30. Aurèlien Panis Zengős színekben indul a 2017-es szezonban! tovább »
2017. január 3. 13:21. A legemlékezetesebb tovább »
2016. december 20. 15:01. Karácsonyi ajándékunk: Nektek! tovább »
2016. november 29. 13:19. A szezon utolsó versenyhétvégéje tovább »
2016. november 29. 10:22. 2016 Katar - galéria tovább »
2016. november 14. 15:08. Az utolsó állomás, Katar tovább »

Hírlevelek letöltése PDF formátumban:

2015 WTCC Thaiföld - Időmérő és a f...
2015 WTCC Thaiföld - Előzetes...
2015 WTCC Kína - Időmérő és a futam...